MSA 30X

7850 Ruffner Avenue, Dept. 4000
Van Nuys, CA 91406
Phone: (877) 362-4584
Contact: Customer Service -
Company ID: 100121675


The grid below includes a brief summary of complaints and the company's response, if available. In some cases, the grid may include all complaints against the company.

Date
Complaint and Response Summaries
06/23/2015
Customer Complaint: I do not know if the problem is the amplifier or the charger.

Company Response: Consumer needs to go back to the point of purchase
06/21/2015
Customer Complaint: Took to long to get here,. And I returned the second shipment I received the refund on the 204.00 c... Read More

Company Response: Refund of $43.85 will be issued upon receipt of returned order.
03/10/2015
Customer Complaint: Company's product does not work properly for Consumer.

Company Response: We issued a refund of $29.95 today, which she should see within 5 to 7 business days. She does not h... Read More
10/14/2014
Customer Complaint: Information given was for 29.95 plus shipping and a second one free with just shipping charge total ... Read More

Company Response: A refund of $13.71 processed today, which she should see within 3 to 5 business days, 50 the end res... Read More
10/13/2014
Customer Complaint: I called about returning the item....returned it and was only issued a refund of $32.05...but was ch... Read More

Company Response: I issued a refund of $17.01 for the shipping and handling on October 10th. The customer should see h... Read More
08/10/2014
Customer Complaint: When I opened the box I discovered the problem I had received and was charged for 4 not 2

Company Response: He will receive a prepaid within 3 to 5 business days at his email address to return the extra produ... Read More
07/10/2014
Customer Complaint: I ordered the MSA30X Hearing device as a buy 1 get1 free with RUSH DELIVERY of 5 to 7 days on 6/1/20... Read More

Company Response: He called customer service on June 16th and cancelled the order. If he still wants to place an order... Read More
06/29/2014
Customer Complaint: Wrong order, taken advantage of since I have M. S. and live in long term Care Center. Want refund to... Read More

Company Response: I have issued a full refund of $151.35 on June 16th.
05/21/2014
Customer Complaint: I was charged $93.69 instead of $45.95, which I was told by the salesperson. When I called they said... Read More

Company Response: Refund issued
03/19/2014
Customer Complaint: Consumer states MSA failed to give her an exact amount for hearing aid ordered.

Company Response: I have tried calling this customer several times; nobody answers the phone and it does not allow me ... Read More
01/15/2014
Customer Complaint: Returned the hearing devices but they were only going to refund me the $29.95 and I was to pay for s... Read More

Company Response: We do not refund return postage. However, we did issue a refund of $15.90 today for the regular ship... Read More
01/09/2014
Customer Complaint: Received unordered merchandise.

Company Response: A refund of $109.80 processed on 12/03/13. I issued a refund of $51.65 today, which he should see w... Read More