Find a reputable business?

Customer Reviews

Sapphire Timeshare Cancellation LLC reviews

801 North Magnolia Avenue, Suite 101
Orlando, FL 32803
| Get Directions

(407) 362-7859

http://www.sapphiretimeshareca...

Monday - Friday 10:00am - 6:00pm EST

Customer Rating

based on 26 reviews.

Ratings Breakdown

22 Reviews
3 Reviews
0 Reviews
0 Reviews
1 Review

Add Your Review

Select Your Rating

Choose the number of stars (by rolling over them) and then click (3 stars default)

Tell Us What You Think!

125 characters remaining | 125 total characters allowed

3000 characters remaining | 3000 total characters allowed

Customer Reviews

Showing 26 recent reviews for Sapphire Timeshare Cancellation LLC

Sort by

Posted on 10/6/2021

They will promise you moon and stars and do nothing. Good luck getting your money back that they guarantee.

Not a reputable company. They promised to get me out in 12-18 months and more than 2 years later nothing was done. I requested my money back according to their money back guarantee and was told that my contract renewed for another year without notice. I feel scammed!

Shana W

Business responded on 1/20/2022

Gana, I apologize that you feel scammed, but I assure you that we are working diligently on your case. We are strict on following our contract, and this is the reason the contract is read with each client word for word. Each year when your contract date comes up and we do not receive a certified notice additional funds are allocated to your case. If you send a certified letter 30 days prior to your contract date you will receive a refund. Again, I apologize for any inconvenience this may have caused you, but I assure you we do not scam our clients and are here to help in any way possible.

Posted on 9/24/2020

They did what they offered

My personal experience was very good. They helped me to take me out of my contract with Marriott Timeshare. It takes 1 year but it's worth the wait. I know the situation with COVID-19 change the times but they did an excellent job. The personnel were very courteous and gentile with me. Thank you for all your help.

Shana W

Business responded on 10/20/2020

Iralda, it was a pleasure working with you and I am happy to know that you are timeshare free. If you ever need assistance in the future please do not hesitate to reach out. I hope you are enjoying your vacations without the timeshare burden :)